Cuma, Mart 08, 2013

Karışık Kaset / Uygar Şirin

 
Kapağına vurularak kitap almak çok doğru bir seçim değil biliyorum ama bazen kapağın çekimine karşı koyamıyorum. Özellikle Kırmızı Kedi'nin kapakları gerçekten çok çekici.
 
Uygar Şirin'in Karışık Kaset'i de beni kapağıyla yakalayan kitaplardan. Kitap yeni çıkmış ama hiç karşılaşmadım tanıtımlarıyla falan. Kitapçıda dolaşırken dikkatimi çekti, arkasını okudum ve aldım. Şimdiye kadar okuduğum kitapların içinde müzikle bu kadar içiçe geçmiş tek kitap Elif Şafak'ın Araf'ıydı. Ona da bayılmıştım ama Karışık Kaset bambaşka çünkü anlatılan bizim müzik tarihimiz.
 
Kitap için film gibi tanımlaması cuk oturuyor aslında zaten Uygar Şirin senaryo yazarlığı da yapıyormuş. Öyle sardı ki bırakamadım elimden, ofiste öğle tatilinde 2-3 sayfa da olsa okumaya devam ettim. 2 akşamda okudum, bitti. Ulaş'ın çocukluğuna, gençliğine, gençliğinin son dönemlerine tanık olmak, aynı zamanda İrem'i çok merak etmek, bilmediğin şarkıları hatırlamaya çalışmak, çok sevdiğin şarkılara rastlayıp gülümsemek derken kitap bitiveriyor zaten.
 
Elimdeki kitaplar biter bitmez, Uygar Şirin'in diğer kitaplarını da alıp okuyacağım. Kafa dağıtmak, sadece kitaba konsantre olmak, meraklanmak istiyorsanız Karışık Kaset'i okuyun derim...
 
Ne zamandır merak ettiğim Cemil Kavukçu'nun Bilinen Bir Sokakta Kaybolmak'ıyla devam edeceğim ben de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder