Perşembe, Mart 07, 2013

Game Of Thrones-Sezon 2



Game Of Thrones'un ikinci sezonunu dün akşam bitirdim. İnanılmaz gerçekten, çok beğendim. İyi ki ilk başladığı zamanlarda izlememişim yoksa 31 Mart'a kadar beklemem çok zor olacaktı.

Favori karakterlerim, aynı şekilde favorim olmaya devam ediyor, aralarına Shae'yi (Sibel Kekilli) de ekledim rolü o kadar büyük olmasa da. Özellikle sezon finali gerçekten dillere destan denilen cinsten olmuş. Robb Stark, Jon Snow, Sansa Stark özellikle de Valar Morghulis ve Daenerys Targaryen harikalar yaratmış. Hele son sahnesini ağzım 1 karış açık kalarak izledim. İnsanlar bir televizyon dizisi için neler yapıyor, nasıl sahneler çekiyor falan diye...

Aslında yabancı dizileri bölüm bölüm izleyip beklemeyi sevmiyorum. Elimin altında sezon sezon bulunsun istediğim zaman, istediğim kadar izleyebileyim istiyorum ama şimdi bekleyebileceğimi hiç sanmıyorum. O zamana kadar izlemek için Lost in Austen (mini dizi) ve Girls'ü indirdim. Bakalım onlardan neler çıkacak.

Son 24...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder