Çarşamba, Mart 27, 2013

Flashforward


Sebebi anlaşılamayan bir olayla tüm dünya 2 dakika 17 saniyeliğine bilincini kaybediyor. Bu sürede herkes 29 Nisan 2010 tarihinde, nerede ve ne yapıyor olduğunu yani geleceğini görüyor. FBI Ajanı Mark Benford, gördüklerinden hiç de memnun değil. Hem bu global bilinç kaybının nedenini araştırmaya hem de olacakların seyrini değiştirmeye çalışıyor. Kendisini 29 Nisan'da bu araştırmanın ortasında gören Benford, gördüklerini başka insanların gördükleriyle bu tarihten önce birleştirmekte oldukça kararlı.

Flashforward 1 sezon ve 22 bölümden oluşan inanılmaz sürükleyici bir dizi. Bir hikaye hem polisiye hem de bilim-kurgu olunca sürükleyici olmaması imkansız zaten. Her bölüm sonunda yok artık diyerek hemen bir sonraki bölüme başladım. Beni en çok meraklandıran da olayın kuantum fiziğiyle alakalı kısmıydı.

17-18. bölüme kadar mükemmel ilerlemesine karşın sonraki bölümler ve final aceleye gelmiş gibiydi. Finalde ucu açık bırakılmış ve cevaplanmayı bekleyen bir çok soru kaldı. Yeni bir sezon çekilmeyecekse bile birkaç bölüm daha çekilerek sorular cevaplanmalı ve öyle bitirilmeliydi bence. Yine de çok sevdim özellikle Ajan Noh, Lloyd Simcoe, D. Gibbons ve Ajan Hawk favori karakterlerim oldu.

Buaralar çabuk biten diziler izlemek istediğimden bahsetmiştim. Bu isteğim hala devam ediyor, sırada büyük hayranı olduğum Kevin Spacey'nin henüz 1 sezonu çekilmiş House of Cards'ı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder