Pazartesi, Şubat 04, 2013

Ortaya Karışık #13

Haftaiçi uykusuzluğuna daha çok uykusuzluk eklediğim bir haftasonu daha bitti. Çok yorulsam da hatırlamak isteyeceğim bir haftasonuydu. Başlıyorum:

Cumartesi sabahın köründe kalkıp ehliyet sınavına çalışmaya devam ettim, zahmet edip hiç derse gitmediğim için ancak yetiştirebildim. Etrafımdaki herkesin aksine en rahat motor sorularını çözdüm. İddialı olmasın açıklanmadan ama oldukça iyi geçti motor bölümü, gerisi de kısmet. Hafta içi ilk kez direksiyon dersi aldım, önceleri korkutucu sonrası eğlenceliydi, ayağım sadece gazda kalsın istedim hep. Bakalım kalan dersler nasıl geçecek?

Ankaradan kuzen geldi cumartesi gece ve sabaha kadar hiç durmadan konuştuk. Uyuduğumuzda saat 6 falandı sanırım, hala gözler açılmıyor.

Cumartesi aslında Zühre'nin doğum günüydü ama malum sebepler dolayısıyla görüşme şansımız olmadı. O yüzden dün kendisine küçük bir sürpriz hazırladık Barış'la ve kutladık doğum gününü. Çok sevindi. Birilerini mutlu etmenin dayanılmaz mutluluğu... Zühre'nin doğum gününü kutlarken inanılmaz bir kavga çıktı buarada, kırılan burunlar falan. Kan gövdeyi götürdü resmen. Güvenlik milleti joplayarak ayırabildi ancak şok geçirdik.

Hükümet Kadın'a da gittik dün. Belki gideriz belki gitmeyiz diyorduk bu film için ama Sermiyan Midyat'ın NTV'de katıldığı bir programı izledikten sonra kesin gitmeliyiz dedik. Gerçekten akıllı bir adam olduğunu düşündüm o programdan sonra. Demet Akbağ'ı da çok severim zaten. Sonuç oldukça manidar, yer yer komik bir film ama klişe bir son. Filme kötü diyemem, izlerken çok eğlendim ama sonunu sevmedim. Sırada Tarantino'nun Django Unchained'i var. Çok merak ediyorum.

Fırsat bulup yazamadım buraya ama hala okumayan varsa Yusuf Atılgan'ın Aylak Adam'ını okusun kesinlikle. Nerde görsem utanıyordum okumadığıma, okudum, bitirdim ve çok sevdim kitabı. Arada açıp altını çizdiğim yerleri okuduklarım listesine giriş yaptı biter bitmez. Şu cümle bile yeterli tekrar tekrar okumak için: 'Gerçek olan içimdeki bu boşluk mu? Değil. Bir şey var ama eksile eksile var.'

Saçlarımı şok bir kararla kısacık kestirdim. Şimdilik gayet de memnunum halimden. Zaten çok çabuk uzuyor saçım bahanesiyle kandıracaktım kendimi beğenmesem. Gerek kalmadı.

Açıköğretim vizeleri açıklandı bir de. Sonuçlar gayet iyi geldi, önümüzdeki hafta sonu da finaller var. Çalış, çalış, çalış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder