Çarşamba, Şubat 13, 2013

Hikayem Paramparça / Emrah Serbes


Kış Günlüğü'nü okumaya devam ederken başladım Hikayem Paramparça'ya. Kitabı dün aldım daha. Dün gece o kadar uykum vardı ki, 25-30 sayfa okur bırakırım diye düşünerek başladım. Bir bölüm, bir bölüm daha derken, yarısından fazlasını okudum kitabın. Tüm sayfalar dolu değil zaten, bazen fotoğraflarla sadece bir cümleden oluşuyor bölümler. Ama su gibi akıyor.


Neredeyse kitabın tamamının altını çizdim. En çok sevdiklerimden biri de bu paragraf oldu. Hislere tercüman cinsinden.

Emrah Serbes'in Afilli Filintalar'da yazdığı yazılar ve yeni bir hikayeden oluşuyor kitap. Yeni hikayeye kadar gelemedim henüz ama bugün bitiririm sanırım. Çok çok sevdim. Daha önce alıp bırakmıştım, keşke ilk çıktığı gün alsaymışım. Okuyun derim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder