Cumartesi, Şubat 23, 2013

Game Of Thrones-Sezon 1


Sonradan takip etme huyum House M.D'nin ardından Game Of Thrones'la devam ediyor. 3 günde ilk sezonunu izledim. Henüz 2 sezonu yayınlandığından yeni sezona kadar yakalayacağım, hatta bekleyeceğim sanırım. Çok iyi gidiyor dizi. Aslında ben fantastik öğeler içeren kitapları ve filmleri pek sevmem, bu diziyi de Persefon izleyip bayıldığı ve mutlaka izle dediği için izlemeye başladım ama sonuçtan gayet memnunum.

Dizi yeni olduğu ve izlemeyenler olabileceği için (aslında şurada kaç kişiyiz di mi?) ayrıntılı bilgiye girmek istemiyorum ama favori karakterlerimi de belirteceğim. Daenerys Targaryen(Dragon Girl) kesinlikle benim favorim, güzelliği, asaleti, merhameti diye sıralayabilirim. Gerçekten çok sevdim. İkincisi Tyrion Lannister, sebebini şimdilik çok kestiremesem de. Son olarak da Arya Stark. Bakalım ikinci sezon bittiğinde neler düşüneceğim kendileri hakkında.

Son bölümlere doğru diziye katılan bir kadın var, ne kadar Sibel Kekilli'ye benziyor diye düşündüm dün akşam meğer Sibel Kekilli'ymiş zaten. Akıbetini ayrıca merak ediyorum.

Haftasonu için yine 1 milyon planım olduğundan 2. sezona pazartesi başlayacağım. Çok merak ediyorum neler olacağını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder