Pazartesi, Şubat 18, 2013

Galatasaray MP 77:70 Anadolu Efes


Barış bileğini burktuğu için maça gidip gitmemek konusunda kararsız kalmıştık ama, bu yıl basket maçlarını salonda izleme şansımız benim cumartesi çalışmam sebebiyle çok azaldığı için bu fırsatı kaçırmayalım dedik. Pazar öğleden sonra attık kendimizi Abdi İpekçi'ye.

Oktay Mahmuti'nin Galatasaray Basketbol Takımı'nı getirdiği noktalar herkesin malumu zaten, resmen yoktan bir takım çıkarttı. Kendisine olan sevgimi anlatmaya kelimeler yetmez, takımdan ayrıldığını öğrendiğimde yaşadığım üzüntüyü anlatamam. Bu yıl gittiğim ilk maçın da Mahmuti'nin Efes'i olması baya manidar oldu aslında. Oktay Hoca'yı rakip benchte gördükçe inanamadım resmen. Kendisini ne kadar çok sevsem de, maç sırasında verdiği abartılı tepkiler beni çok şaşırttı. Sonradan izlemedim görüntülerin tekrarını ne kadar haklıdır değildir bilmiyorum ama; %100 haklı olsa bile bu kadar büyük tepki vermesi gereksizdi bence.

Hocanın tepkilerinden hemen önce maç kopma noktasındaydı zaten. Takım hiç kopmadan iyi bir performansla götürdü maçı ama özellikle son çeyrekte Anadolu Efes toparlandı biraz. Bunun bizimkilerin yorgunluğuyla da ilgisi vardı sanki sakatlar, cezalılar vs yüzünden çok az değişiklik yapılabildi çünkü... Nihayetinde iyi bir sonuç aldık geçen haftaki moral bozukluğunun üzerine.

Geçen yıllla kıyaslandığında, tanıdık oyuncuların azlığı, hocaya yabancılık vs. yüzünden adapte olmak zor olsa da, Galatasaray'ın içinde olduğu her şey gibi basketbol da mükemmel ve özlenesi. Yılın kalan kısmında daha çok maça gitme şansımız olur umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder