Perşembe, Ocak 24, 2013

Ortaya Karışık #12

Son bir haftadır sinir harbi yaşıyorum resmen, günlerim gerginlikten gerginliğe koşarak geçiyor. Tam sakinleşiyorum, rahatlıyorum hooop bir yenisi başlıyor, yorgunum bu yüzden hafta hemen bitsin istiyorum.

Spora devam ediyorum ve ciddi düzene girdi. Alışmaya başladım yeni programa sanırım, eskisi kadar ağrım yok. Umarım bu kadar uğraşmamın boynuma bir faydası oluyordur zira yoruluyorum. Spora gitmeyi her zamankinden daha eğlenceli hale getiren bir olayımız var son zamanlarda Barış'la. Masa tenisi oynuyoruz. Çocukluğumdan beri çok severdim ama bu kadar sık oynamamıştım hiç. son 3-4 seferdir ezici ve psikolojik bir üstünlük sağlamış durumdayım. Bu yolla bir sinema, bir tiyatro bileti ve bir de akşam yemeği kazandım. Benim açımdan baya karlı bir oyun oluyor.

Ehliyet kursuna henüz hiç gitme zahmetinde bulunmadım. Etrafımdaki herkes son birkaç gün çalışsan yeter diye gazlıyor. Sonum hayır olsun. Çarşamba günü de direksiyon dersleri başlıyor. Garip bir şekilde heyecanlanıyorum biraz da korkuyorum sanırım araba kullanmaktan ama ehliyeti almam gerek çünkü araba almak çok yakın galerileri yakın!

Haftasonu Beşiktaş maçı var, süper finalden sonra son yılların en önemli Beşiktaş derbisi (bence). Beşiktaş beni hiç bir zaman Fenerbahçe kadar heyecanlandırmasa da bu maçın benim için anlam ve önemi çok büyük. Öncelikle inşallah Sneijder'i izleme şansımız olacak hem de ilk kez hem de ilk lig maçında hem de Beşiktaşa karşı, takımı ve arenayı deliler gibi özledim bir an önce pazar olsun istiyorum ve son olarak da Barış bana söz verdiği üzere Sneijder yazılı kırmızı forma hediye ediyor. Daha ne olsun.

1 aydır tiyatroya gidemiyoruz, bu haftasonu Devlet Tiyatroları'nın 'Aşkımız Aksaray'ın En Büyük Yangını' oyununu izleyeceğiz. Oyun bu yıl premier yaptı, başladığından beri izlemek istiyoduk, umarım severiz, burada yazacağım zaten.

2013 bana kitaplar açısından oldukça iyi geldi. 3. kitabımı bitirmek üzereyim, gerçekçi olmak gerekirse hedefim her zaman en azından haftada bir kitap olmuştur. Şimdilik uyuyorum buna, yıl içinde de böyle devam edebilirse çok sevineceğim.

Yaklaşık 1 saat sonra müşterilerimizden birinin ekibine seminer vermek için ofisten ayrılacağız. Olacağımı düşündüğümden daha az heyecanlıyım. Umarım bu sakinlik patlamaz.

İstanbul'dan 2 güncük de olsa uzaklaşabileceğim bir tatil istiyorum. Çok şey mi istiyorum. Cumartesi günleri çalışma olayımız iptal olmak üzere. Bursa, Ankara, Ağva... 4 gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder