Salı, Ocak 08, 2013

Ortaya Karışık #11

Yılbaşından beri sebepsiz bir yoğunluk içindeyim. Buraya yazmaya başladığımdan beri hiç bu kadar uzun zaman yazmadığım olmamıştı. Alışmışım.

Sondan başa doğru gideceğim, pazar günü CMYLMZ Fundementals'a gittik Barış'la. Gösteriye de gitmek istemiştik ama bir türlü zamanı ayarlayamamıştık. Uzun zamandır durmaksızın bu kadar uzun güldüğümü hatırlamıyorum. Sadece kadın erkek ilişkilerine bakışı için bile gidilip görülür. Kesinlikle bir kez daha gitmek istiyorum. 

Pazar günü sinemaya gitmeden önce House MD'yi bitirdik. Keşke daha yavaş izleseydim. İzlemeye yeni başladığımda çok az izliyordum, sürekli 8 sezon bitmez zaten modundaydım. Yeni telefonumu alıp, telefondan izlemeye başlamamla dizi resmen eridi. Özellikle 5. Sezondan sonrasını çok kısa zamanda izledim. Bitişinin beni bu kadar etkileyeceğini düşünmemiştim. Son bölümünü ağlayarak izledim. Popüler dizileri herkesten sonra izleme olayına devam ediyorum. Game Of Thrones izlemeye başlayacağım ama önce House'un bitişini biraz sindirmem gerekecek.

Spora tekrar başladım bir aylık aranın ardından. Bu arada boyun fıtığımı öğrendiğim için yeni bir programla devam ediyorum. Hedeflediğim kiloya kadar hatta birkaç kilo da altına kadar düştüğüm için, cardio kısmını azaltıyorum. Kollarımı kuvvetlendirecek aletlerle çalışmam gerekiyor artık, yoksa iki günde bir kere boynum tutulmaya devam edecek ve ben bundan nefret ediyorum. O yüzden eskisinden daha düzenli şekilde devam etmek planındayım spora.

Haftasonu aynı zamanda açık öğretim sınavları vardı. 17 senelik okul hayatımda böyle bir sınav sistemi görmedim. Her ders için 20 soru ve 30 dakika. Cumartesi günü 80 soruyu cevaplamak 30, pazar günü 60 soruyu cevaplamak 20 dakikamı aldı. Sınavlardan bir önceki akşam sadece ufak özetler okumama rağmen fena da geçmedi aslında ama sınavlar açıklanınca konuşmak daha doğru olacak.

Yılbaşı akşamı eve gitmeden önce D&R'a gittim ve almayı, okumayı ya da izlemeyi hiç düşünmediğim Hobbit'i tüm ön yargılarımı yenerek aldım. Hatta yeni yılın ilk kitabı olarak okumaya başladım. Fena gitmiyor aslında. Bitsin hemen yazısını yazacağım. Geçen yıl 30 kitap kadar okumuşum utandım kendimden, bu yıl hedefim en az 45, bunun için şimdiden stokları yaptım. Göreceğiz ne kadar yetişebileceğim hedefime.

Ehliyet kursunun dersleri de başladı ama ona da katılırsam yaşamaya fırsatım kalmayacak diye korkuyorum. Arada bir de olsa gitmem gerekiyormuş derslere. 

Yüksek lisansla ilgili çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım bu arada. Başvurmayı düşündüğüm 7 bölümden bir tanesi bile ikinci dönem için kontenjan açmadı. Dolayısıyla gelecek seneyi beklemek zorundayım. Üzüldüm baştan ama bu dönemi İngilizcemi ilerletmek için değerlendirmeye karar verdim. Barış haftada 2 gün ders anlatacak bize gelip. Neresinden bakarsan harika o yüzden üzülmüyorum artık, bekleyeceğim n'apalım.

Burası bazen günlük moduna geçiyor biliyorum ama zaman geçtikçe bir şeyleri unutmak daha çok korkutuyor beni, o yüzden her seferinde daha ayrıntılı yazmak istiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder