Salı, Ocak 22, 2013

Algı Kalesi - Rastlantı ve Devinim

Algı Kalesi'ni Başucumuzda Kitap bloğundan görüp almaya karar verdim. Dünyadaki tüm kitapların bulunduğu bir kütüphanenin varlığından bahsediyordu çünkü. Görünce hemen notlarımın arasına kaydetmiştim, ilk kitap alışverişimde aldım. Kapağını görüpte kitaba vurulmamak imkansız zaten. Yoğunluk yüzünden 2012'nin son zamanlarında pek kitap okuyamadım. Bekledi o yüzden bir süre ama başlayınca su gibi aktı resmen. İş yerinde bile okumamak için zor tuttum kendimi.
Yazarın isteğiyle kitabın ilk bölümü kaldırılarak yayınlanmış, ikinci bölümden başlıyor kitap. İkinci bölümden başlıyorsunuz okumaya ve bir bölüm daha, bir bölüm daha derken bitiveriyor. Bazı kitaplar vardır, hem çok merak edersiniz bir an önce okuyup bitirmek istersiniz hem de korkarsınız bitince düşeceğiniz boşluktan. Algı Kalesi'de tam böyle bir kitap işte.

Tahir Usta, Levend, Akil Hoca hepsi bambaşka yerlerden bağladı beni kitaba. Roman deyip geçilemeyecek kadar çok bilgi öğrendim bu kitaptan. Belki benim zaafım olan noktaya odaklanan bir kitap olduğu için bilmiyorum ama son zamanlarda okuduklarım içinde en çekici kitap Algı Kalesi. Okuyun, okutun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder