Cumartesi, Aralık 01, 2012

Uzun Hikaye / Mustafa Kutlu






Uzun hikaye'yi sinemada izledikten sonra karar vermiştim okumaya. Kitabı da beğendim film gibi. 110 sayfalık, çok sıcak bir öykü. Bir çırpıda okunuyor. Filmi izleyeli çok olmadığı için, rahat bir şekilde karşılaştırma yapabildim. Hikayedeki ayrıntıların bir kısmı, filme aktarılırken değiştirilmiş. Hiç bir ayrıntı atlanmamış, tüm okuduklarım filmdeki gibi geçti gözümün önünden ama, olayların bir kısmı yan karakterlerin üzerinden alınıp, ana karaktere eklenmiş filmde. Kötü mü olmuş, hayır. Film çıkar çıkmaz, kapağın değişmesine içerlemedim desem yalan olur. Yeni kapak çok güzel ama eskisi de çok çok güzelmiş.

Türk yazarları okumak çok ayrı bir keyif veriyor bana. Şimdi de Akif Kurtuluş'un Mihman'ına başlıyorum. Yazar hakkında hiçbir fikrim yok. Bazen bu çok daha keyifli olabiliyor. Umarım hayal kırıklığına uğramam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder