Cuma, Aralık 21, 2012

Sözün Bittiği Yer

Buraya yazdığım belkide en dehşet verici ve üzücü şey bu olacak, canını sıkmak istemeyen okumasın diyeceğim ama zaten kaç kişiyiz ki şurada.

Bir tanıdığımızla ilgili olay. Bu tanıdığımızın, 40'lı yaşlarının başında bir yeğeni varmış (Varlığından olayla birlikte haberdar oldum.). Bu kadın, geçen yıl eşinden boşanmış ve annesiyle birlikte Tokatta yaşıyormuş. Eşinden boşandığından beri o kendisini niteleyecek sıfat bile bulamadığım adam rahatsız ediyormuş bu kadını. Sürekli takip etmeler falan. Geçen günlerde kadın, sobada yakacak kömür almak için kömürlüğe giderken adam gelmiş, kadının üzerine benzin dökmüş ve kibriti üzerine atıp gitmiş. İnsanlar yardım edene kadar kadın diri diri, ateşler içinde yanarak ölmüş.

Olayın sarsıcılığı bir yana, bir insanın başka biri için böyle şeyler yapmayı düşünebilmesini aklım almıyor. Düşünsenize, kadın en geç 20 yaşında evlenmiştir zaten, ömrümünü adi bir adamla geçir, sonra kararını ver ondan boşan ve o gelip seni öldürsün. Kadına şiddet vs. şeklinde açıklanabilecek bir durum değil bu. Düşündükçe hala karnıma ağrılar giriyor, elim ayağım titriyor, düşüncesine bile dayanamıyorum. Yattığı yer nurla dolsun demek kalıyor sanırım sadece...

Uzatmak istemiyorum ama bunu yapan o şey (insan diyemiyorum.) çektirdiklerinin milyon katı acılar çekerek ölür umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder