Cuma, Aralık 14, 2012

Ortaya Karışık #9

Bugün boynumda fıtık olduğunu öğrendim, o kadar şok oldum ki doktora düzenli spor yaptığımı, bu konuda bir düzenleme yapmam gerekip gerekmediğini sormayı unuttum. Aradığımda da telefondan pek yardımcı olamayacağımı ama sadece sırt üstü yüzmemi, bisiklet ve ağırlıklarla da çalışmamamı söyledi. Hala kendime kızıyorum bunu sormayı nasıl unuturum diye. Fizik tedavi günleri başlasın.

 Biraz Şöyle Biraz Böyle 'nin şu yazısını okuduğumda ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım. Barış olmasa şu an olduğumdan çok uzak yerlerde ve durumlarda olurmuşum gibi geliyor, her açıdan. Hayatımın son 4 yılıyla önceki kısmı arasında dağlar kadar fark var. Bu fark beni mutlu kılıyor, bunu düşünmek beni mutlu ediyor.

Haftasonu maç var, hem çok heyecanlı hem de çok sakinim. Kazanacağımızdan emin olduğum için sanırım. Tüm sezon boyunca, Fenerbahçe derbilerini bekliyorum, pazar olsun artık.

Önümüzdeki haftasonu Bursa'ya gidiyorum, çocuklar gibi şenim. Pazar günü maçtan sonra direk bir sonraki hafta cumartesiye sarabilsek zamanı keşke.

Spora ara verdim, dinleniyorum biraz. Özlüyorum ama spor yapmayı ve daha çok sporu Barış'la yaptığımız için birlikte zaman geçirmeyi.

House bitmesin istiyorum.

Filmler, kitaplar birikmesin izleyeyim, okuyayım istiyorum.

Artık pazar, 20:00 olsun istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder