Cumartesi, Aralık 08, 2012

Ortaya Karışık #8

Bu haftaki programımıza alesten aldığım 85'i yazarak başlamak istiyorum. Dün persefon arayıp, açıklandığını söylediğinde 75 alsam şükrederim falan diyordum çünkü, burada da yazmıştım sürem yetmedi ve kötü geçtiğini sandım ben de. Daha önce süremin yetmediği bir sınavım olmamıştı. Neyse bu sonuç beni hayalini kurduğum bölümlere birkaç adım daha yaklaştırdı sanırım. Şimdi sadece başvuru ve mülakat aşamaları kaldı.

Yüksek lisans başvuru belgelerimi toplamam gerektiği için, Bursa'ya gidicem buara o kadar özledim ki Bursa'yı, resmen sürekli hayaller kuruyorum bi gideyim öyle yapacağım, böyle yapacağım falan diye. Hocalarımı demeyi çok isterdim ama bir hocam var sadece çok özlediğim. Çok istiyorum onu görmeyi. Okulumu özledim bi de. Geçen sene bitse bitse diye dua ettiğim yer gözümde tütüyor. Çok klasik biliyorum ama kıymetini anlıyor insan.

Dün gece haftalardır hayalini kurduğum Ezginin Günlüğü konserine gittik. Grup, şarkılar ne kadar mükemmelse, ortam ve mekan o kadar rezildi. Sevdiğim şarkıların çoğunu dinleyemeden çıktık zira dayanılacak gibi değildi ortam. Ama şu şarkıyı paylaşmazsam olmaz :

 
Açıköğretim için not okumaya ara verdim, sınavlara bu kadar az zaman kalmışken biraz saçma oluyor ama, resmen yoğunluktan ve yorgunluktan öleceğim. Spora bile bir 15 gün ara vermeye karar verdim o derece yani.
 
Ehliyete yazıldım buarada, biraz geç oldu ama kendi imkanlarımla birşeyler yapabilecek kıvama gelince girdim bu işe. Şimdilik biraz uzak bir hayal ama şu araba benim olsa çok güzel olabilir diye düşünmekteyim.
 
 
Bu kadar zaman geçmesine rağmen, huzuru o küçük ve uzak evde bulmak, dünyanın en güzel hissi olabilir. Geçen haftasonu ve bu haftasonu, ki geçen hafta diş ağrısından ölüyordum, huzurlu hafta sonu top 5 yapsam çok rahat ilk 3'e girer. 
 
Hala ingilizce çalışmıyorum, geçen sene aldığım puan yüksek lisans için yeterli gözüküyor ama dil tazminatı için işyerine özel yapılan sınav için yeterli değil maalesef, açık öğretim sonrasına bıraktım ben de ciddi şekilde çalışabilmek için.
 
Dişim hala cehennem azabı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder