Salı, Aralık 25, 2012

Ortaya Karışık #10

Ligin ilk yarısı bitti. Trabzonspor maçını koskoca Bursada izleyecek bir yer bulamadığım için izleyemedim. Özette gördüm ama neler kaçırdığımızı. Trabzon deplasmanı her zaman zor olmuştur benim gözümde. Yenemediysek de yenilmedik diyip ligin 2. yarısına ve şampiyonlar ligine bilenmeye başlarım.

Sonunda Bursa'ya gittim. O kadar özlemişim o kadar özlemişim ki, yetmedi.Nasıl gittim nasıl döndüm bilmiyorum. Okulumda hiçbir değişiklik yok. Sevgili hocamı gördüm, sohbet ettim. Evraklarımı da tamamladım. Öğrenci işlerinin klasik triplerini de çektim kendime geldim.

Bursa'da tüm öğrencilik hayatımın geçtiği, mükemmel ötesi yemekler yapan bir cafe var. Dünyalar tatlısı bir çift işletiyor burayı ve yemekleri de kendileri yapıyorlar. Persefon 'la birlikte gittik hem karnımızı doyurduk hem hasret giderdik. Sanki hiç dönmemişim Bursa'dan, çalışmaya başlamamışım, hala öğrenciymişim gibiydi herşey. En kısa zamanda bir kez daha gitmeyi umuyorum.

Yılbaşının gelmesi beni insanları heyecanlandırdığı kadar heyecanlandırmıyor ama benim de dileklerim yok değil. 2012 benim için her açıdan mükemmel bir yıldı öncelikli dileğim 2013'ün 12'yi aratmaması gerisi için ayrı bir post hazırlayacağım.

Yüksek lisans başvuru zamanı geldi. İlk kez okula gidecek gibi heyecanlıyım. Yeni yıl nasıl başlarsa öyle gider, ben de yüksek lisansa kabul edileyim de tüm yılım başarılı geçsin rica ediyorum.

Son olarak, belirtmek istiyorum ki yağmur, kar vb. benim tarzım değil. Geçen yaz hava soğusun asla yaz gelmesini istemeyeceğim demiştim ama şimdiden sözümü yedim, yaz değilse bile bahar gelsin lütfen zira bu kadar soğuk yeterli bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder