Çarşamba, Aralık 05, 2012

MR - BRAGA

Bu sabah 4 sularında, sürekli devam eden boyun tutulmalarımın sebebini anlamamız için MR çektirdim. Randevu için sabah 4'ten daha saçma bir saat bulamadılar mı diye merak etmedim değil. Zaten hastane, tahlil vs. yüzünden kolaylıkla gerilebilen bi bünyeyim, bi de dün akşam yok çok gürültü yapıyor, yok içerisi çok dar gibi korkutmalara maruz kalınca gerginliğim tavan yaptı. Gürültüden etkilenmemem için kulaklarımı kapattılar, kafamın üzerin garip, kask gibi bir şey taktılar ve gönderdiler içeri. Girmeden önce görevliye zilyon tane soru sordum tabii, öğrendim ayrıntıları falan ama nafile, ciddi biçimde zordu benim için. Yine de iyi atlattım sanırım, sadece bir kez içeriyi göreyim de unutmayayım diye açtım gözümü. Onun dışında çıkana kadar gözlerimi kapattım ve içimden dua okudum sadece. Sabahın kör vakti olduğu için, şu an hepsi rüyamda olmuş gibi hissediyorum. Bitti gitti neyse ki.

Doktor çok gençsin, gizli fıtık falan olması ihtimalini eleyelim dediği için çekildi bu MR. Hayatımda kronik hastalık kadar beni korkutan çok az şey var. Umarım bişey çıkmaz da rahat ederim.

Bu arada gözlükler geldi, ben meğer gözlüğü almadan önce yarı kör vaziyette yaşıyormuşum ya. Dünyam aydınlandı resmen. Umarım bir daha hayatımın hiç bi döneminde bu kadar çok hastaneye gitmek zorunda kalmam. Diş, göz, boyun, grip... Yetti.

Akşama da Braga maçı var, maç içerde olmayınca daha zor konsantre oluyorum sanırım. Heyecanımı bastırmaya, tüm enerjimi akşamki delirmeye ve sevince bırakmak istiyorum. Hocanın dediği gibi, Manchester'den haber beklemek zorunda kalmayız inşallah. Akşam 23:30 itibariyle Avrupanın en iyi 16 takımından biri olacağız!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder