Pazartesi, Aralık 17, 2012

GS 2 : 1 FB

Dün ölseydim, kesinlikle sebebi mutluluk olurdu. Sene boyunca en çok beklediğim maçlar fenerbahçe maçları. Bu kadar güzel bir galibiyeti ben bile beklemiyordum ki sözkonusu Galatasasaray olduğunda hayalperest olmak beni hiç rahatsız etmez.

Koreografi ve müzik kesinlikle son senelerin en iyisiydi. O koreografiyi görünce dedim ki, iyi ki Fenerbahçeli değilim, zira gördüğümde sinirden kudururdum. Kelimeler kifayetsiz, bu mutluluk ve rahatlama dünya üzerinde başka hiç birşeyde yok.

Paylaşmak istediğim 45649815 tane fotoğraf var ama, özet geçicem çünkü o kadar çok fotoğraf var ki, seçemiyorum.



HER ŞEY UNUTULUR HATIRALAR KALIR, SİZE HER MAYIS BİZİ HATIRLATIR.



Selçuk topun başına geçtiğinde gol geliyor diye birbirinin gözüne bakan tribün,

Golden sonra tanıdık tanımadık sevgi yumağı olan tribün,

Şikeci i.neler s.ktirin gidin,

Koyun şu i.nelere...

Bir insan tribünde veya tuttuğu takımın galibiyetinde nasıl daha mutlu olur, hiç bilmiyorum.

Bir kez daha, daha yüksek sesle, İyi ki Galatasaraylıyım.

Bunu söylemezsem çatlarım. Special thanks to Bekir İrtegün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder