Çarşamba, Aralık 19, 2012

Flight / Uçuş

Denzel Washington benim en sevdiğim oyunculardan biri. Baba, mafya, polis, pilot... hepsinin altından çok rahat kalkıyor. Flight'ta oynadığı alkolik pilot rolünde de cidden çok iyiydi.


Filmleri bölmek gibi garip bir huyum var, bu film de benim için iki parçaydı. Mükemmel görsellik ve oyunculukla uçakta geçen hızlı bölüm ve filmi bir psikolojik filme çeviren yavaş bölüm. İki bölümü de ayrı ayrı sevdim. Adalet işlerinin nasıl yürüdüğünü süper özetlemişler ayrıca.


Çilli kadınların farklı bir havası ve güzelliği varmış gibi geliyor bana ve çok seviyorum. Kelly Reilly'de bu kontenjandan girdi sempati listeme. Hele şu üstteki sahnede çekilen bir fotoğrafı var (bulamadım.), işte ona bitmemek imkansız.

Sonuç olarak Barışla biz çok sevdik filmi. Gidin, siz de sevin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder