Perşembe, Aralık 20, 2012

CL 2.TUR KURA / GAL - S04

Sabahtan beri karnımda bir ağrıyla kurayı bekledim. Burada da yazmıştım ben hep PSG gelsin diye bekledim ama gerçekçi olmak gerekirse çok iyi bir kura oldu bizim için. Hem diğer alternatiflerin fazlasıyla dişli olması (ki gelseler yine elimizden geleni yapardık o ayrı), hem de Almanya'da deplasmanda oynanan bir maçın, evimizde oynadığımız maçlardan bir farkının olmayacak olması ayrı ayrı sevindirici.

Bir yandan bir müşteriyle konuşup bir yandan kurayı izledim. Ekranı kapatmak zorunda kalmıştım ilk açışımda Galatasaray A.Ş 'yi gördüm, ekranı aşağı aldım, ikinci açışımda Schalke 04'ü gördüm ve son açışımda Lütfü Arıboğan'ın gülüşünü gördüm. İş yerinde taklalar falan atmamak için çok zor tuttum kendimi. Müşteriyi falan unuttum zaten. Direk yemeğe çıktım, o kadar sakinleşememiştim ki baktım normalin 3 katı hızda yiyorum yemeği.

Elimizden geleni yapacağımızdan hiç bir zaman şüphe duymadım zaten ama, ilk 8 artık daha bir net gözümde. Aylardan Şubat olabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder