Pazartesi, Aralık 10, 2012

Anne



Kaç aydır yazıyorum buraya, annemle ilgili hiç bir şey yazmadığımı dün farkettim. Hemen bahsetmek istedim ben de.

Herkesin annesi dünyanın en mükemmel annesine sahip olduğunu hissettirir insana biliyorum. Benim annem de aynen öyledir. En beklemediğin anda öyle bir şey söyler veya öyle bir bakar ki, daha iyi hissetmek imkansızdır. Hayatın ona kazandırdığı tek şeyin çocukları olduğundan bahsederken, hiç gocunmadığını görmek garip gelir bazen. Anlamak için anne olmak gerekir(miş)...

Kardeşimi hala kıskanırım annem onunla biraz fazla ilgilense çünkü annem hep beni sevmelidir. Evet, bunları söyleyen ben 24 yaşındayım. Neyse ki annemin sevgisi kardeşime de bana da yeter.

İnsanın gözü döner, kalbi kırılır, birilerini kırar, yalnız kalır, hasta olur, üzülür ne biliyim başka binlerce şey işte... Annem hep oradadır ve biliyorum bundan sonra da olacak. En büyük korkularımdan biridir, annemsiz hayatı düşünmek, aklımdan uzak tutmaya çalışırım hep.

Böyle bir yazı nasıl bağlanır bilmiyorum, annemi çok seviyorum bi de çok kıskanıyorum. Mümkünse sonsuza kadar en çok beni sevsin.

2 yorum:

  1. 2 dakka sulandirmadan duramadin dimi? ben de kirmam kimseyi :(

    YanıtlaSil