Pazartesi, Aralık 31, 2012

2012 Dökümü / Yeni Yıl Beklentileri

Uzun bir yazı olacak gibi görünüyor. Önemli olayları sıralamak yerine hayatımın bölümlerinin 2012 performanslarını yazacağım.

Barış: Bursa'da öğrenci olduğum dönemle, İstanbul'a dönüp çalışmaya başladığım dönem arasında büyük farklar olsa da, 2012 geçen diğer 3 yıl gibi bizim için ciddi manada güzel bir yıl oldu. 2013'ten bu konudaki tek beklentim 2012'yi aratmaması, daha çok birlikte tatil, daha çok plan, daha çok zaman...

Galatasaray: 2012 Galatasaray'ın zirve yıllarından biri oldu. 11/12 sezonunda bir çok maç izlememe rağmen kombinem yoktu Bursa'da olduğum için. Lig maçları, süper final, şampiyonluk... Her biri için milyon tane anı var kafamda. Galatasarayı o kadar yoğun yaşadık ki, hiç bir yıl 2012 olmazmış gibi geliyor artık. Barış'ın mezuniyet hediyesi kombine sayesinde takımı defalarca canlı izleme şansı buldum. Hem derbide hem şampiyonlar liginde. Her maç bambaşka heyecan ve mutluluktu. 2012 her zamanki gibi defalarca 'İyi ki Galatasaraylıyım' dedirtti bana. 2013'ten ilk olarak şampiyonluk, mükemmel transferler ve top 8'i istiyorum. Sırayla istemeye devam edeceğim.

Aile: Ailem olan ilişkim de doğal olarak Bursa ve İstanbul olarak 2 ayrı döneme yayıldı. Annemin yanına dönmek beni bir çok açıdan rahatlattı. Yalnız yaşamaktan aileli yaşama geçmek çok kısa bir sendelemeye neden olsa da çabuk toparladım. 2013'ten kardeşim için sakin bir askerlik, annem ve babam için de daha az iş daha çok dinlenme ve hepsi için sağlık istiyorum, mümkünse. Ha bir de iki adet daha kuzenim oldu bu yıl, sağlıklı ve mutlu büyüsünler.

Eğitim: Sorunsuz ve tam zamanında mezun oldum okuldan. Bir dönemlik bir aranın ardından eğitim hayatıma yüksek lisansla devam etmeyi umuyorum. Yeni başladığım açık öğretimi de unutmamak lazım. 2013te n'olur Yıldız'dan kabul alayım. İngilizce çalışayım da şu iş yerindeki sınava girme cesaretini göstereyim. Ha bir de mümkünse İspanyolca öğrenmeye başlayayım.

İş: Ağustos ayında ilk iş görüşmesi yaptığım yere kabul edilmemle başladı iş hayatım. Daha çok yeniyim o yüzden derin yorumlar yapamayacağım ama insanın kendi parasını kazanması mükemmel bir his. Yapmak istediklerime ayırdığım zaman azalsa da, yapabildiklerim için kaynak olan işimi seviyorum. 2013'ten de bol başarılı, zamlı bir iş hayatı bekliyorum.

Kitap: Geçtiğimiz yıllarla kıyaslandığında, işe başlamam dolayısıyla özellikle ikinci 6 aylık kısımda daha az okuduğum bir yıl oldu 2012 ama mükemmel kitaplar okumadığım anlamına gelmiyor tabii ki bu. Daha çok kitap, daha çok kitap...

Tiyatro: İstediğim kadar olmasa da bereketli bir yıl geçirdik bu konuda da. İzlediklerimin bir kısmının burada da yazıları mevcut. 2013'te izleyeceklerimizin programını yapmaya bile başladık. Dilekler aynı, daha çok zaman daha çok tiyatro.

Dizi - Film - TV: Dizi izlemekten filmlere çok zaman ayıramadık 2012'de. 2013'te çok güzel filmler gelecek daha çok izleriz umarım ama hala aklımın almadığı şey House MD nasıl biter? Nasıl?

Konser: Bülent Ortaçgil, Ezginin Günlüğü, Yeni Türkü... Binlerce kez daha gidebilirim bu konserlere. 2013'te Jason Mraz buralara uğrasa fena olmaz. Bi de Yaşar izleyemedik hiç, kısmet 2013'e.

Gez - Toz - Eğlen: Mezuniyetten hemen sonra çalışmaya başladığım için tatile çıkamadım bu yıl, tek eksiğim deniz ve kumdu. Büyük Ada ve İzmir'e yapılan tatillerde maalesef hava denize girmeye müsait değildi. Bu yüzden 2013'te ramazandan hemen sonra kızgın kumlara atmak istiyorum kendimi. Aklımda kalan eğlenceler genelde mezuniyet balosu, sonrası, kep töreni, şampiyonluk vs. Mezuniyetin tekrarı olmaz ama şampiyonluk 12345894 defa da kutlanabilir.

Hepsi bir yana, klasik olarak sağlık, huzur, mutluluk, para diliyorum herkese. Bir de bu yıl çözülsün düğümler. Olmadığı iddia edilen savaş bitsin. İyi seneler...


2 yorum:

  1. konserlerde, kitaplarda, mezuniyette, eğitim hayatında... Hepsinin arka planında sen varsın. Seni unutmak mı? Asla!

    YanıtlaSil