Perşembe, Kasım 08, 2012

Uyudum, uyandım rüya değilmiş: CLU 1-3 GAL



Maç sırasında ve sonrasında sürekli sayıkladım dün. Allahım çok şükür. Binlerce şükür. Biz bunu çok bekledik. Hoca bunu çok haketti (Tapmak). BURAK BUNU ÇOK HAKETTİ.




Dünü niteleyecek sıfat bulamıyorum. Hamit'in kendisine küfredenlerin, beğenmeyenlerin, beklemesini bilmeyenlerin gözüne soktuğu o mükemmel asisti mi anlatsam, Burak'ın attığı ilk golle bize Hakan Şükür'ü hatırlatmasını mı, bekleneni veremiyor diye taraftarlar arasında tabiri caizse itilip kakılan Riera'yı mı, Burak'ın ikinci golünü mü yoksa yoksa üçüncüsünü mü? Dün gece en çok 3 puana ve puanın iyi oyunla gelmesine sevindim tabii ki. 3 puandan sonra da bize 3 puanı 3 golle Burak Yılmaz'ın getirmesine. Emek hırsızı, Galatasaray'a yakışmıyor, Süper ligde 30 gol herkes atar... Çirkefleşip gücenme diye bağırmak istiyorum bunları söyleyen herkese.


Gol sevinçlerinde kendimi kaybedip masalara falan vurmalarım yüzünden bileğimde bir adet morluk ve eser miktarda ağrı var. Varsın olsun; o kadar çok mutluyum, o kadar huzurlu uyudum ki dün gece, bunun tek sebebi Galatasaray ve ben iyi ki Galatasaraylıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder