Pazartesi, Ekim 29, 2012

Ortaya Karışık #Bayram Özel

Bayram güzel olan her şeyi alıp bana sadece yorgunluk ve uykusuzluk ikilisini bırakarak çekip gitti.

İzmir'den dün döndüm, herşeyiyle harika bir 3 gün geçirdim. Arefe günü Barış'ın doğum günüydü aynı zamanda da İzmir için yola çıkılacak gün, doğum günü ayrı yolculuk ayrı güzeldi. Vardık İzmir'e attık kendimizi sokaklara çöp şişleri götürdük(sanırım İzmir'in en güzel yanı çöp şiş). En şahanesi ikinci gündü, en çok Efes'i merak ediyordum çünkü ve Efes'e bayıldım, ama Şirince kesinlikle abartılıyor. Son gün de merkezi çarşıları falan gezdik, ben çok sakin geçen bir gün olacağını düşünürken, bir de baktım Zühre Kuş, bize yıl dönümü pastası kestiriyor, biz başka bir gün İstanbul'da kutlarız diye düşünüyorduk. Acayip şaşırdım ve mutlu oldum. 4. yılımız için dolduruyoruz artık günleri. Doğum günü, bayram, tatil, yıl dönümü hepsi birarada oldu yani ve çok çabuk geçti.

Tatile gidip de çok sevdiğim yerlere ilerde bir gün yerleşme hayali kurarım hep, bir önceki yazımda da yazmıştım ama İzmir bende öyle bir etki yapmadı. Çok sevdiğim ve biradayken nerede olursam olayım çok eğlendiğim insanlarla birlikte gittiğim için çok güzel hatırlayacağım İzmir'i ama, kesinlikle şehir olarak çok abartıldığına karar verdim geçirdiğim 3 günden sonra. Kızlar cidden güzel bu arada.

İzmir'de olmamız sebebiyle giderken kombinelerimizi kardeşime bırakmıştık, bir arkadaşıyla birlikte o gitti bu haftaki maça. Maçı televizyondan izlerken ağlayacaktım neredeyse, Allahtan gayet iyi kapattık bu haftayı da onun sevinci unutturdu ve karar verdik bir daha içeride Galatasaray maçı varken İstanbul dışında olabileceğimiz planlar yapmayacağız. Sonradan içime oturuyor çünkü, gidemediğim maçlar. Canlı göremediğim her gol için ayrı, kaçırdığım gol sonrası seremoniler için ayrı üzülüyorum.

Sonunda Yedinci Gün'e başladım, hemen yan tarafı da güncelledim. Tam bir İhsan Oktay kitabı gibi başladı, bu hafta bitiririm diye umuyorum. İşe başladığımdan beri, normalde okuduğumun dörtte biri kadar falan okuyorum, resmen vicdanım sızlıyor. O yüzden her hafta bir kitap parolasını işleme koyuyorum tekrar.

Bayram haftası spora gidemedim, önceki haftada kronik boyun tutulmalarım yüzünden çok az yapabildim, bu hafta artık eski düzenli haline döndüreceğim onu da. Ne çok düzene sokmam gereken ayrıntı varmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder