Çarşamba, Ekim 10, 2012

Ortaya Karışık #4

Yorgunluktan öldüğüm bir haftayı daha yarıladım. Yorgunum çünkü saçma sapan biyolojik saatim yüzünden haftasonları bile iş için uyandığım saatten en geç yarım saat sonra uyanıyorum. Dinlenemiyorum.

Uzun zamandır sinemaya gitmedim, evde film izlemeyi de çok severim ama salon başka bir şey. Cuma olsun istiyorum o yüzden. Uzun Hikaye'ye gideceğiz çünkü. Woody Allen'ın Romaya Sevgilerle'si de beklemede.

Haftasonundan beri kına gecesiydi düğündü derken, 7 sülalemle hasret gidermiş oldum. Aile bambaşka birşey, özellikle mutlu zamanlarda birarada olunca anlıyor insan. Seviyorum.

Eskişehir maçıyla ilgili söylenecek tek şey yazık. Maçtan beri Ultraslan'dan daha çok nefret ediyorum, takımı daha çok seviyorum. Ne çok çığırtkan varmış, takım azcık kötü gitsede hocaya futbolculara sallasak diye bekleyen.

Yapmak istediğim şeylere ve görüşmek istediğim arkadaşlarıma yetişmem için haftanın 25 gün falan olması gerek sanırım. 12345 arkadaşım olduğundan değil tabii ki, hepi topu 2-3 kişiyle görüşmek istiyorum ama zaman yetmiyor ki. Elimdeki kitabı bile okuyup bitiremedim bir türlü. Gerçi bunda kitabın yavaş ilerlemesinin de etkisi var, bitince yazacağım inşallah ve İhsan Oktay'ın Yedinci Gün'üne başlayacağım.

Haftaiçi ev kahvaltısının kıymetini çalışmaya başlayınca anladım.  Annem senelik izinde şükür, önümüzdeki hafta tatilden dönecek. Kahvaltı hazırlayıp, uğurlayacak beni diye dört gözle beklemekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder