Cumartesi, Eylül 15, 2012

O Hikayedeki Mal Benim!

Bu olayı buraya kayıt düşmek istedim. Unutmak istemiyorum.

Geçen haftalarda persefon yüksek lisans mülakatları için İstanbul'a geldi. Gece geç saatlere kadar oturduk, sabah da sürüne sürüne uyanıp kahvaltı hazırladık. Ben bizim kıza hellim kızartırken o da çayları koydu. Yedik, içtik çıktık evden. Durağa giden yolu yarıladığımızda aklıma çayın altını söndürmediğim geldi, emin değildim ama, işe geç gitmek pahasına eve döndüm ve evet söndürmemişim. Kapattım ocağı, işe gittim. Akşam eve döndüğümde mutfaktan kapıya doğru bir sıcaklık yayıldığını farkettim. Bi baktım, ohaaaa hellim kızarttığım tavanın altı açık kalmış. Eve geri döndün, çayın altını söndürdün, ulan insan bi bakar diğerlerine di mi, yok. Ocağın yanındaki balkon kapısı üstten açık olduğu için tavayı soğutmuş, ne tava yanmış ne ev ama ben az daha kendi evimi yakıyomuşum ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder