Cumartesi, Eylül 15, 2012

Cimbom Başı Dik Yürür

İçerdeki Manchester maçını o kadar dört gözle bekliyorum ki, o kadar olur. Şöyle süper ötesi bir koreografiyle Galatasaray MP - CSKA Moskova maçındaki gibi aptallaşsınlar istiyorum. Hele bir de pegasusta o koreografinin içinde olacak olmak daha da süper.



Şu en sevdiğim koreografi son yıllarda sanırım. Şampiyonluk yakın Saraçoğlunu yakın da mükemmeldi ve canlı izlemiştim ama bu maçta tribünde olmayı cidden çok isterdim. Neyse ki bu sene hiçbirini kaçırmayacağım. Hadi artık başlasın şu CL. Nasıl geçecek bu 4 gün. Sardı şimdiden karın ağrıları, akşam ki Antalya maçını düşünmüyorum bile. Ama belirtmeden geçemeyeceğim, Antalyaspor'dan ayrı futbolu bırakan kalecileri Ömer'den ayrı nefret ediyorum. Keşke Samsunspor yerine onlar düşseydi ligden. Akşama kepaze ederiz inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder