Perşembe, Eylül 13, 2012

Bizi Sevenleri Üzmeyelim Baba...



"Bence Galatasaraylılık din gibi, mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray işte bunun için tercih edilir ve galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım."

Galatasaraylılığımızla gurur duymamızın en büyük sebeplerinden Metin Oktay. Sadece attığı gollerle değil, efendiliğiyle ve centilmenliğiyle hafızalara kazınmış mükemmel  adam. Ben hiç izlemedim Metin Oktay'ı, yaşım gereği, hiç dinlemedim canlı canlı ama Galatasaray ruhu demek Metin Oktay demek benim için. Bir insan hiç tanınmadan, görülmeden, izlenmeden nasıl bu kadar sevilir bilmiyorum ama çok seviyorum, çok hem de...

"Bizi sevenleri üzmeyelim baba, bizi sevenlere ihanet etmeyelim."

Keşke o kadar erken gitmeseymişsin. Yattığın yer nurlarla dolsun, parçalı en çok sana yakışıyor, EN ÇOK...

Taçsız Kral, Metin Oktay
Tek aşkıydı Galatasaray.
Senin gibi cimbomluyu
Unutur mu bu taraftar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder