Cumartesi, Eylül 15, 2012

0-4


Başka şey dilesem olacakmış, bu maçın farka gitmesini çok istemiştim. Zira Antalyaspor'u hiç sevmiyorum. Bir de geçen sene hiç yenememek de iyice diş bilememe sebep oluyordu. Geçti, çok şükür. Takımı izlemeye doyamıyorum, hele Burak oyuna girince oyun birden nasıl ivme kazanıyor. Burak ve Selçuk ne güzel seviniyor, Amrabat 2 asist bir golle burdayım diyor. Ama Muslera'nın bileğine basan Promise'nin kulakları da çınladı çokca, yüreğimiz ağzımıza geldi Manchester üstü bir terslik olacak diye... Maç boyunca acaba hangisini daha çok sevsem diye düşündüm ve seçemedim resmen. Burak, Umut, Selçuk, Elmander, Melo, Muslera... Biraz daha devam edersem 11'i yazacağım sanırım.

Çok umutluyum çarşamba için... Gol veriyorum; Burak Yılmaz, Selçuk İnan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder