Cuma, Ağustos 31, 2012

Ortaya Karışık #2

Yeni oda, yeni masa, yeni bilgisayar, yeniler hız kesmeden devam ediyor. Ben halimden gayet memnun.

Şampiyonlar ligi kuralarından başlayayım, bence gayet iyi bir kura oldu Galatasaray adına, gruptan çıkabileceğimize inancım tam, hatta o kadar tam ki bence 1. sırada tamamlayacağız grupları, içerdeki maçları iple çekiyorum. Çok bekledik, beklediğimize değecek.

Spora başladım veeee hiç korktuğum gibi olmadı. Ağrılar çekeceğimi, çok yorulacağımı falan zannediyordum.  Tabii ki yoruluyorum ama inanılmaz iyi uyuyorum sporun sonrasında. Çok iyi geldi çünkü ben yattığım zaman en az yarım saat debelenirim uyumak için. Sporda bir günde 400 kcal civarı yakabildiğimi ve bunun ortalama bir çikolatanın kalorisine eşit olduğunu anladığımda yaşadığım hayal kırıklığı tarif edilemez. 3kere düşünüyorum şimdi yemeden önce.

Şahane Hatalar'ı okudum kendime bir sürü hikaye yazdım ama düşündüğüm kadar sevmedim. Sürekli başından kötü olaylar geçiyor, bir şizofren hastası başınıza çekiçle vurarak öldürüyor, gittiğiniz alışveriş merkezinde teröristler bomba patlatıyor falan... Amerikalıların korkularıyla dolu kitap. Sevmedim yani. Ama hikayelerin birini yakın zamanda yazacağım burada.

En mükemmeli en sona; Büyükada, haftasonu, sevgili, tatil, deniz... Ayağım ilk kez suya değecek bu sene, çok geç oldu ama çok güzel olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder